CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, April 19, 2009

Dua KaLi Maut

berbicara seluas laut..
orang dgr pon bleh jadi takut..
tapi mana kbenaran yang disebut..
klu keje bikin ribut..
perjuangan yang dsebut2..
blum tntu boleh diikut..
konon nk jadi untung sabut..
tapi itulah yang jadi hanyut..

bak kata orang..
sembang cam gampang...
xtau btol ke tak,
ntah2 musang..
jangan nnt da kne pegang..
duit hilang, maruah melayang..

mana lahir sorg anak..
klu ada mak xde bapak..
tkt nnt kne sepak..
xpasal2 xbleh mnapak..

adala sorg mamat ni..
die satu klas ngan aku..
ntah aritu mcm ne die tsalah cakap..
aku dapt korek rahsia dia.
cara die cakap mcm da besar.
btol ke x aku xtau..
nk dpegang kwn sekelas..
tp xtaula klu die btl2 musang..
bl aku tny, konon2 simpan rahsia..
geram jugak nak tempeleng...
die sndri pon xtau sbnrnye..
mgkn die x skola tinggi...
simpang mn kne rahsia..
ksian plak akukat die..
xpela die x cari point ngan aku..
tp nnt ape jd aku pon xtau...

0 comments: